Contributie over het seizoen 2023-2024 bedraagt  € 150,00.

Contributiebetaling

De contributie wordt (eventueel) in termijnen van je bankrekening afgeschreven. Iedereen heeft daartoe een machtigingsformulier ingevuld. De incassodagen zijn eind september, eind januari en eind april 30 november.

REGISTRATIE WEDSTRIJDEN

M.i.v. seizoen 2016-2017 worden alle wedstrijden vastgelegd via de KNVB wedstrijd app.
Per team zijn er 3 spelers die hiertoe gemachtigd zijn.  App wedstrijdzaken is hier speciaal voor. Downloaden in App Store of Play Store.

Voor andere spelers is er de app Voetbal.nl. Daar kun je onder eigen mailadres inloggen etc. Voer je eigen team in en je ziet dan alle wedstrijden, uitslagen en standen online.Downloaden in App Store of Play Store.

SPELREGELS

M.i.v. seizoen 21-22 is het dragen  van scheenbeschermers verplicht.

Regel 17. De hoekschop.

Indien een hoekschop niet binnen 4-seconden wordt genomen, moet er hervat worden met een doelworp voor het andere team - dus niet meer met een indirecte vrije schop.

Gevolgen van een gele/rode kaart.

Als de gele kaart wordt getoond, volgt 2 minuten straftijd (dit in tegenstelling tot de top- en eredivisie waarin de straftijd bij een gele kaart is komen te vervallen). Deze regel wordt dus niet gewijzigd. Voor een rode kaart geldt, dat er 5 minuten met een speler minder moet worden gespeeld en dat deze speler is uitgesloten van verdere deelname aan de wedstrijd.

KLEUR TENUES

Als Amstelglorie thuis speelt en de tegenstander heeft ook gele shirts, dan is de thuis spelende vereniging, indien de scheidsrechter of de bezoekende partij, dat nodig acht, verplicht om in andere kleur te spelen.

COMMUNICATIE

Alle communicatie loopt via de mail en de website. Het is dus van belang, dat iedereen zijn mailadres opgeeft, want dan kunnen ook tussentijdse wijzigingen worden rondgestuurd.  Voor de rest heeft  de website svamstelglorie.nl  de overige informatie.

SCHEIDSRECHTER

Bij lang niet alle wedstrijden is een scheidsrechter aangewezen. Bij elke thuiswedstrijd wordt vermeld of "scheidsrechter KNVB" of "scheidsrechter Amstelglorie”. Indien mogelijk kom ik fluiten, als dat niet het geval is  moet de thuisspelende club een scheidsrechter leveren. Houdt dat dus altijd in het achterhoofd en schaf een fluitje aan.

Succes, Joop Moes